۱۱/۰۱/۱۳۸۸

من به پشه های احمق نیوزیلندی حساسیت دارم... وقتی پشه ها گازم می گیرن، جاش به اندازه ی یک وجبِ گنده - اغراق نمی کنم- باد می کنه. امروز صبح با پاهای باد کرده و کلافه از خارش، یقه ی لینکلن (تنها کیوی حاضر در آفیس) رو گرفتم که این چه وضعشه... لینکلن هم از طرف پشه های نیوزیلندی از من معذرت خواهی کرد و توصیه کرد که Vegemite بخورم که سرشار از ویتامین B است و (مزه زهرمار می ده رسما) باعث می شه که پشه ها از من خوششون نیاد...



طبیعتا تصمیم گرفتم که تا آخر تابستون به خاروندن خودم ادامه بدم...

۲ نظر:

Shohreh گفت...

man ham na tanha be pashe haye inja(Oz) hasasiat daram va ye pashe zadan mosavai ba yek hafte azab va kharesh va ye portaghle gonde roye poostam balke kheyli ham barashoon hayajan angiz hastam va age 50 nafar ye jaee bashand faghat mano pashe mizane.

تــــــــــــابا گفت...

Try Marmite instead! But kidding aside why don't you get a proper mosquito repellent? Considering you are not against the idea of poisoning those poor little sand flies!